En av få dagar då jag vill att solen ska gömma sig.

Jag har spenderat denna söndag i mitt rum, städandes. Sängen är renbäddad, golvet är dammfritt och alla kläder ligger där dom ska (i byrån, och i garderoben). Jag har även målat naglarna, det var ett tag sedan jag gjorde det på riktigt. French-style. När det är torrt ska jag kasta mjukisbrallorna åt fanders och ta på mig shorts och tirra, och ta en svettig joggingrunda. Städa, träna och slappa känns som en bra söndagsmix.

Imorgon ska jag besöka frisören, vilket är mycket efterlängtat. Jag vågar knappt ha håret utsläppt längre med tanke på den närapå orangea linjen som finns mitt på, utväxt alltså. Jag hoppas att det mesta av det försvinner när hon sätter saxen intill huvudet, för såhär kan jag inte gå runt. Allterativet är såklart att färga om, men det vill jag helt undvika. Jag går tillbaka till min tråkiga och platta hårfärg helt enkelt. Typ mellanmjölks-erica.
Jag vet också att jag kommer bli sugen på mörkt senare  höst, men det får bli de dagarnas problem.

Hopp å lek, vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste ju komma föbi mig me! ;)

2010-08-22 @ 19:29:24
URL: http://skojarbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0