En cola i solen, sand i håret.

Åhåhåh. Ligger och surfar runt på destination.se, avdelning "sista minuten". Drömmer om att klicka på boka och äntligen få åka dit jag vill, till värmen. Jag behöver inte två veckor, inte ens en, bara en weekend. Skulle gärna besöka Malta igen, det var fint, och lagomt. Hittade faktiskt hotellet som vi bodde på när vi var där 06, mycket trevligt.
Men men, för att dyka tillbaka i verkligheten så är det inte att bara klicka, det måste till lite mer än så. Jag menar, ressällskap vore inte så dumt, och kanske att jag skulle ha behövt snacka med mot och far om saken. En annan gång, snart. Och just det, om mindre än 6 månader är jag myndig (say what???!) och då kan jag göra som jag vill, precis som jag vill.

Imorgon ska jag bara va. Kanske vara en duktig flicka och sätta igång med matten, mums. Och ja, det borde vara olagligt att skicka med elever jobb hem om sommrarna.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0