En skvätt bilder från en, än en gång, underbar helg. YRAN10!


The Ark. Även fast ja inte är något större fan så måste jag säga att dom var grymma live. Rock on!


Mina babes. Dessa spenderade jag en mycket bra torsdag med, och ja, vi var flitiga gäster på Donken.


Melissa var underbar, och min kamera ofokuserad.


På fredagen anlände Maja. Trion var samlad och turades om att kramas med Jocke.


Reget anföll oss. Men vi var inte bittra för det, regnponchos är festligt!


KENT körde på. Jag sjöng - utan att kunna texten.


Vi träffade en massa sköna prickar. En islänning och en längdskidare till exempel.


På lördagen inledde vi kvällen med en trevlig stund hemma i läggan. Jag ba tyck om er!


Tog dit lite nära och kära. Det var mysigt.


Gick ner mot stan, fint väder var det med.


Öste bara på liksom.



Tittade på Lasse. Det var... LJUVLIGT!


Tog en sista bild den kvällen. Och ohja, den satte stämningen.


Nöjda brudar i väntan på bussen.


Tack för allt, det gjorde min sommar komplett.
VI SES NÄSTA ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0