ett två tre.

Yeah, sommaren är här idag. JAG TYCKER OM!
Har spenderat dagen på det bästa sättet; volleyboll, bad och lata mig i solen. Nu känns inte allt så tungt längre, in fact, det känns ganska bra. Jag gråter inte längre över att skolan snart börjar och inte heller över att jag har tre arbtesdagar framför min innan dess, utan jag tar det som det kommer helt enkelt.

Ska nu styra kosan mot duschen och skrubba bort den sand som jag tog med mig hem från planen, och sedan hoppa i lite kläder som man kan kalla kläder (bär maglinne och minimala shorts just nu, det får man en sån här dag). Ikväll sk ajag nog bara softa, och kanske kanske kanske, städa rummet.

Pusspårohmpen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0