I made it.

Jag kan dra en lättnads suck. Jag har tagit mig igenom mig helgen jag bävat för, med jobb som inte alls känts lockande. Men nu är den över! Eller ja, helgen fortsätter såklart imorgon men alla måsten är bortgjorda. Jag tror jag ska fira med en god natts sömn föjd av en jogging tur, en god frukost och en rejäl städning av rummet. Det är liksom skönt att ha det fint och ordnat när man ska ta sig an lite av det tyngre; andra året på gymnasiet.

Många säger att 2:an på natur är värst, vilket jag inte hurrar för direkt. Men sen är också jag en sån människa som alltid ojjar mig och klagar, men ändå får ihop det i slutändan på något konstigt vis. Sen ser jag faktiskt fram emot att träffa vänner igen, både i och utanför klassen. Något jag inte ser fram emot (inget illa menat) är ettorna. Det var lika när jag skulle börja åttan, det känns inte lika kul att omringas av 94:or istället för 91:or.. Men men, det brukar ordna sig det med.

Nu ska jag borsta tänderna och sova. Det blir göttmos.

Pussen!


Det här är jag och min Julia. Vi är fina tillsammans. Det kommer vi alltid att vara.
(Tackar facebook och Paige för bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0