I'm so bored in this town, take me away from here.

Jag har gjort det igen.
Ätit på tok för mycket och ligger här med ånger och magont. Nog för att det asiatiska jag och mamma plockade upp på vägen hem var gott, men varför kan man inte sluta när man är nöjd? Måste man äta upp allt i den lilla lådan (som tydligen rymmer mer än man tror)? Banan med choklad och glass på det blev ingen lek, just nu vill jag stoppa fingrarna i halsen ungefär. Mums.

Jobbet gick som en dans i alla fall, inga missöden och inte så fasligt varmt. Det gjorde dock ont i hjärtat när jag såg solen skina utanför och föreställde mig alla andra på stranden. Jag är blekare än blekast just nu, och jag hatar det. Jag var helt okej brun, men nu var det fan en månad sen jag var i solen på riktigt. Bajsapa.

Imorgon blir det åter igen sista arbetsdagen innan jag går på semester i någon vecka, sen blir det någon dag här och där. Imorgon eftermiddag ska jag också besöka Fjällräven center och gå på ishockey, mitt i sommaren! Modo har ispremiär, kan bli kul.

Vi hörs mina vänner, simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0