Jag kan gå genom eld.

God förmiddag!
Mina peeps har precis lämnat mig efter en supertrevlig kväll/natt. Pizza, efterrätt, godis, chirrar, prat och lite mer prat, behöver jag säga mer? Kul var det som sagt, dom är för bra mina lovers.
Nu bör jag hoppa in i duschen om jag ska hinna åka till stan som en människa, just nu är jag inte den fräschaste i stan.. Ska springa in på Synsam och hämta brillorna, och sedan gå runt och sprätta lite pengar, det känns faktiskt som att jag kan unna mig det. Eftersom att hösten verkar vara i sådan brådska att komma så vore det trevligt om jag kunde bättre på min höstgarderob, för det behövs vill jag lova.

Vi hörs senare, peace!

Kommentarer
Postat av: c.

sv: härligt ! :) min dag var väl helt ok :)

händer idag ?

2010-08-12 @ 12:33:57
URL: http://baracaroliine.devote.se
Postat av: Anonym

Va görs idag då? (:

2010-08-12 @ 12:59:00
URL: http://pimpish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0