Make the sweat drip out of every pore.

Jag är superwoman. Har avverkat ett pass på cykeln, med lite efterföljande styrka. Att göra ingenting i öven en vecka har tagit död på mig, jag klarar inte av att inte "kunna" träna. Nu jävlar, jag ska bli fit som bara den. Jag tror att det var Josefines mamma som inspirerade mig, att börja ett nytt liv typ. Nu ska jag inte bli en sån person som tackar nej till fika, godis eller andra godsaker, nej, jag ska bara sätta igång med träningen ordentligt. Vi får väl se hur länge det håller, men nu känns det kanon.

Ska ta en dusch, kasta ihop en god lunch och sedan bita tag i matten, sista rycket på B-kursen. Jisses vilken nyttokvinna jag är idag.
Kisses.

Kommentarer
Postat av: Sannaliten

Hej! Hur är läget? Fin blogg!



ps. Jag lottar ut ett valfritt smycke värde upp till 599:-, kika gärna in! (Än så länge inte en enda deltagare)

2010-08-10 @ 14:47:13
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Cissi

Nu är vinnaren utsedd i dagens blogg! Kolla om det blev du, om inte så kommer det en ny chans imorgon! ;)

2010-08-10 @ 16:37:15
URL: http://ceciliav.com
Postat av: caj

ny header, i like it!

2010-08-10 @ 17:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0