När solen tittar fram, och jag bort.

Jag är hemma från stan igen, shoppingmättad. Det blev lite av varje, mest bastoppar och plagg man kan använda mycket, till allt och hur som helst. Sånt gillar jag! Mitt sista inköp var en drickyoghurt för att förhindra total kollaps, det är jobbigt att gå i affärer..
På tal om att äta så gjorde jag en gudomlig efterrätt igår, enligt kocken själv i alla fall. Efterrätten är middagens höjdpunkt, utan tvekan. När jag blir stor och mamma ska jag servera efterrätt 8 dagar i veckan, så det så.



Choklad- och vanlijkräm. Inte så tokigt alls.

Är magen glad, är Erica glad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :)

allt bra :)

2010-08-12 @ 17:28:10
URL: http://pimpish.blogg.se/
Postat av: caj

ahhh du är så duktigt!!!

2010-08-12 @ 19:46:05
Postat av: sofiemarie

det där ser riktigt gott ut! :) fin blogg oxå!

2010-08-12 @ 21:09:50
URL: http://sofieemariee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0