Not ever alone.

God kväll!

Klockan närmar sig två och jag funderar på att gå och lägga mig, känns som lägligt på något vis. Kvällen har i alla fall spenderats i en biosalong med min myspojke (känns mycket konstigt att jag faktiskt kan skriva så), Inception var filmen vi ägnade 2 timmar och 18 minuter åt. Den var bra, och återigen fick Leonardo mig att gnugga tankeknölen hårt, jädrans vilken film! Gillade ni Shutter island kommer ni gilla denna, det var bra.
Fick det även bekräftat att Svenska bio (ja, det är tydligen inte SF här i övik) inte har alla hästar hemma. Jag ville ha en mugg vatten. Aha, det är väl inga problem liksom?  - 18 JÄVLA KRONOR!!! Sen när blev vatten så dyrt?!! Inte vet jag, men jag tror inte vi har råd att duscha längre..

Jag har en cp-hals också. Apkul.

Nu ska jag sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0