Now and forever.

Hej godingar!
Solen är framme idag igen, vilket borde glädja mig. Tyvärr så har jag varken lust eller ork till att lägga mig i solen (antar att det inte är så jäkla varmt ändå.. hösten är här for real nu), utan ser hellre mig själv i soffan framför tv:n ungefär. Måla naglarna ska jag också göra, så jag är snögg till matchen senare. Idag hoppas jag på att kunna tillföra lite till laget, förra matchen är fan det sämsta jag varit med om.

How ever. Igår var det fullt upp. Jobbade 11-18 och möttes sedan hemma av moster och kusiner. Resten av kvällen bestod alltså av lek och skoj, lite bad och fika. När dom åkte hem var jag dock ganska jättetrött så jag landade i sängen framför OTH. Fint de.

Hörs senare, lots of love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0