På tal om.

24 Augusti, 21:07
Victoria ♥ om I can run but i can not hide.:
samma häär :/


24 Augusti, 21:06
moa freakin' carlberg ♥ om I can run but i can not hide.:
Då blir vi två, tror jag lider av diabetes. Nu ska jag äta chokladmousse. ciao!

sv: Känns bättre att veta att jag inte är ensam. Då är det ok om jag tar en bit sockerkaka nu? Fint!




24 Augusti, 20:59
sonya om I can run but i can not hide.:
Gud, jag med! försökte "träna" lite precis, gick inte så bra...
Ha en bra kväll!
sv: tror jag ska ta mig en dos av det imorgon, men lyckas ;)


24 Augusti, 20:57
Emma om I can run but i can not hide.:
vem behöver inte det?;) varje vecka lovar jag mig själv att nu är det SKÄRPNING!! Men ikke....

sv: Been there done that! Typ varje dag är den första i mitt nya liv, likaså min sista... hehe


24 Augusti, 20:51
Rebecca om I can run but i can not hide.:
haha då är de bah att göra det ^^,

sv: Bara och bara? inte om man heter erica lundberg och har en seg tisdagskväll.. men kul att du har sån beslutsamhet!

24 Augusti, 20:50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0