Som regn utan vatten.

Jag ligger i sängen och ser Snabba cash. Den är helt okej, men inte så mysig att se ensam. Det är liksom en film man ska se när man har någon att hålla i handen, gömma sig bakom och nypa i benet när det blir lite för mycket våld. Stressen från filmen har gjort så jag klöst upp ett födelsemärke i huvet igen, inte bra det inte. Tänkte om ni ville veta alltså.
Ikväll har jag också varit och kollat på när mina MIK-bönor lirade sig till ännu en vinst, och inte var den liten heller, 13-1! Japp, det är mina brudar det. Själv agerade jag kiosk-tant pga hals- och öron ont, inte i närheten av lika kul som att spela med det var lite charmigt det med. Sålde korv och gömde mig från regnet, lika bra det.

Filmen som jag och mallan knåpat med hela dagen är klar, den blev över förväntan. En vacker dag kanske ni får se den, aa, det tror jag.

Nu är jag laddad för att se klart på min mys-film. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0