To be a better man.

Mina öron tar död på mig, kan typ inte svälja. Jag antar att det är Yran-förkylningen som ligger kvar, men jag tänker ignorera det i den mån jag kan för jag tänker inte bli sjuk. Öroninflammation är fan det sista jag behöver nu, med tanke på fotbollen och att det endast är lite mer än en vecka kvar tills jag ska ta plats i skolbänken igen. Så nej nej, jag är och ska förbli piggelin!
Ikväll har jag sparkat boll i Mo med resten av MIK-bönorna, det gick väl sådär, eller helt okej. På lördag är det matchdags, och vi ska krossa Modo så jäla hårt! (Ursäktar er med känsliga öron, man ska inte svära)

Mer än så har jag inte att dela med mig av för tillfället, så jag önskar er en bra kväll.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0