To fine to be mine.

Damn. Jag är mätt, och trött. Mest i benen. Bestämmde mig för att vara en doktig flicka idag så jag tog ett pass på cykeln, och snart ska jag till Mo och sparka boll, det blir kanoners. Med tanke på hur kass jag var på matchen i lördags så känns det wonderful med träning ikväll, så jag kan försöka hitta tillbaka till formen, eller a, något i den stilen.

Dagen har annars spenderats i solen med diverse sysselsättning. Tog ut färgpennor och papper ett tag och lät fantasin flöda, men det mesta hamnade i papperskorgen. Annars så tycker jag att det är kul att rita med färg, man blir glad av det, men idag blev det inte som jag ville. Hur som helst så rullar livet på, humöret funkar och jag vet att jag kan ta mig över de hinder som finns framför mig.


Me and my crew innan hemresan från Ö-sund.
(Gabbis bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0