To me, there is you.

Mina händer är iskalla, stela som bara den och rör sig som sniglar över tangenterna. Dagen har varit rätt seg om jag ska avara ärlig, seg och kall. Onsdagar kommer nog inte bli någon höjdare är jag rädd för, matte, kemi, fysik och biologi på rad känns inte sådär "jippie-nu-dansar-vi!"..
Imorgon ska jag gömma mig i en stor hoodie och ett par jeans, speciellt om vädret är som idag. Om en halvtimme bär det av till frisören (igen), för lite trimmning av luggen. Kändes inte hundra, så det känns lika bra att fixa till det medans resten ännu är fräscht. Efter det pickar vi upp lite mat och brummar hem igen. Asiatiskt - wonderful!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, jaa precis! :D nej jag ska börja plugga matte c nu i september på komvux :)

2010-08-25 @ 16:57:44
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0