Uppe på taket.

Morning sunshines!

Jag vaknade till något som såg ut som en grå dag, men nu verkar det bli fint ändå. Det är bra antar jag, även jag om jag inte "behöver" solen idag så är det väl trevligt att den visar sig. Idag är den sista lediga dagen innan jag ska begrava mig i löroböcker och block, superkul.. På ett vis önskar jag nästan att jag vore en av ettorna, bara för att man såg fram emot detta på ett helt annat sätt. Förra året kunde jag knappt fatta att jag skulle börja gymnasiet, fasiken vad stor man var. Nu är man varken stor eller liten, man är bara... tvåa. Men men, jag ska väl ta mig igenom detta år med, för en sak vet jag; trean kommer äga så jävla hårt

Om en timme eller så ska jag ta mig bort till Isabell för ouppklarade affärer, och sedan hem igen för att åka till frissan. Hur jag ska spendera kvarvarande timmar vet jag inte. Kanske på det sätt jag inte kommer göra det senare, att göra inget.

TTYL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0