Viljan att påverka. Risken att lämna ut sig själv.

Jag trodde att min blogg var personlig. Det är den inte.

När jag tittar igenom arktivet, avdelning: utkast, inser jag hur många texter jag skrivit, men andrig postat. Samtliga, eller i alla fall majoriteten av dem, kommer direkt från hjärtat. Det är texter som speglar mina tankar, mina känslor och mitt liv. Vissa av dem är skrivna direkt till speciella mottagare, mottagare som inte ens läser min blogg. Det är sånt jag velat få ur mig, men inte kunnat på annat sätt en att skriva.

Hade jag vågat hade jag lagt upp alla med det samma. Dom är på riktigt. Riktat från mitt inre till ditt.
Men jag vågar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0