Är det jag som åkt tre mil?

Ja, det känns så..

Precis hemkommen från en kväll hos Sara, mycket trevligt! Blir som långt mellan varven som vi träffas nu när hon bor på andra breddgrader (i alla fall i annan komun), så det var himla mysigt =)
Vi inledde såklart kvällen med damernas super-G, som tyvärr inte gav någon vidare utdelning till sverige, men Fischbacher skrällde rejält, kul!
Efter det blev det lite av den vanliga lördagsunderhållningen nu för tiden. Jag kan ju säga att Melodifestivalen var katastrofdålig, fasen vilken låg nivå låtarna hade, och då menar jag samtliga. Vi genomled oss i alla fall alla bidrag, och växlade sedan över till "Och så kom Polly.. ett tag, innan det blev riktig tv och sport. Herrarnas tre-mil, fristil och klassisk. Guld och brons! Hur j-vla bra?!
Tycker dock lite synd om Johan Olsson som gjorde en grym prestation och drog i flera varv, men inte orkade enda in i mål. Nu gjorde det ju inte så mycket eftersom Hellner var den som tog över guldpengen och Olsson fick ett brons, men som sagt, lite småsurt.

Nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng, längtarrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0