Dagen efter festen.

Om man besöker min nedervåning skulle man aldrig kunna ana vilket partaj som ägde rum där igår, spotless! Fick bra hjälp med bortplock inatt, så det var bara disk och dammsugning kvar, och bära undan lite grejer. Ska snart ta en dusch och varva ner, känner mig onödigt uppstressad.

Angående den förra rubriken kan jag berätta att vi spelade sms-roulette igår. Eller rättre sagt, De spelade och jag var lekledare. Måste säga att alla var mycket modigare än vad jag trott, så kom aldrig till den punkten att det var en som vann, utan det fick bli en massa vinnare istället, men gud va kul det var! (Särskilt när inte jag behövde vara med, hehe..)
Kan kasta in några av sms:en senare om ni vill det. Let me know i så fall =)

Jag fick också vid 10-tiden en fet överraskning, något jag verkligen inte hade väntat mig! Vad det var behöver vi inte gå in på, men jag kan säga så myckt som bara överkroppar med magrutor.. Ja, ni fattar kanske ;) Även om det kanske inte blev exakt som de som ordnat det tänkt sig, så var det sjukt kul! ojojojo.. ja, det blir något att minnas.












Som sagt, tack och återigen tack! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0