En flykt från fysikboken.

Klädsel
Vad har du på dig idag:
ett par svarta jeans och en rosa-grå Nikita-hoodie.
Vad använder du just nu för skor: Just nu inga, men om dagarna svarta kängor från Plexx (supervarma, vilket behövs nu när det är ca -27..)
Favoritfärg på kläder: Hmm, svårt. Men svart dunkar alltid, sen är det skoj att piffa till det med färgglada detaljer.

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: Hmm... Ingen aning, någon av mina peeps =)
Du gick på bio med: En hel massa brudar från klassen, mycket trevligt!
Du gick på stan med: Maja tror jag bestämmt.
Skällde på dig: Hehe, det är aldrig någon som skäller på mig. Hmm (a)

Senaste
Låt du hörde:
Bra fråga, den enda jag kan komma på som jag la på minnet var Hot n' cold.
Film du såg: Wallander, dödsängeln.
Mat du åt: Kotlett med potatis.
Kram: Maja. (vi kramas nog ohälsosamt mycket för vår läggning..)
Puss: Som sagt, ohälsosamt..
Fest: Det var faktiskt ett tag sedan, vilket känns mycket bra, nyår!
Känslan: "oj vad jag borde plugga nu.."
Ilska: fysikh*lvetet. Men det är nog mer frustration.
Resa: Sundsvall?
Glädje: Jag är glad rätt ofta, tror jag i alla fall.
Dröm: Drömmer varje natt, men jag kommer inte på vad den handlade om förens dagen efter..
Boken du läste: Elsas Mode - rekomenderas!
Personen du träffade: Mamma
Personen du pratade i telefon med: Åsa (slalomförälder)
Personen du fick sms av: hmm..
Gången du åt en 7-eleven korv: Vet inte om jag någonsin köpt korv på seven, det finns inte i vår stad vilket gör besöken glesa.
Gången du var utomhus: Idag på väg hem från skolan.
Gången du sov: Natten till idag.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: 5-6 januari? Innan Patrik (bror) åkte tillbaka till Luleå.
Saken du köpte:
Kakor på subway (förlåt mig Fader ty jag har syndat)

Om dig

Namn: Erica Lundberg.
Ålder: 17 år och 3 dagar
Smeknamn: Erkan, Eckan, Ickan, Ickis. Men oftast bara Erica (tack och lov)
Syskon: En äldre bror
Sysselsättning: Pluggar, umgås med nära och kära och sparkar boll.
Bra egenskaper: Jag upplever mig själv som kreativ, vilket jag tycker är bra =)
Dåliga egenskaper: Temperaments människa.. Låter inomborlig illska gå ut över andra
Linje/klass: Naturvetenskaplig linje, Nv1b.
Hårfärg: Brun
Ögonfärg: Blue
Skostorlek: 37


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0