Friday.

God eftermiddag alla fina!

Hur har er dag varit? Min hr varit bra! Tro det eller ej.. Skolan fortsatte i samma andra som igår vilket innebar att vi bara hade en "riktigt" lektion, matte direkt på morgonen. Utöver det satt vi i aulan och fick information om inriktningsvalet vi ska göra inför tvån, vilket var rätt onödigt med tanke på att hon redan berättat allt. Men det gjorde inte mig något att engelskan utgick (eller typ iaf). Innan lunch var det dags att dansa (estetisk verksamhet). Det är ganska kul faktiskt, även om jag verkligen inte är ngn stjärna. När vi hade stegat klart var det lunch som gällde innan vi skulle planera inför morgondagens "Öppet hus", som äger rum mellan 9-13. Detta tog typ 10 min, eftersom trorna i samma grupp redan hade förberett allt (synd..), så vi transkade ner på stan vid ett (se tidigare inlägg).

Kort och gott, bra dag - bra människor!
Vad kvällen bär åt får jag se. Hoppas kunna träffa Maja en sväng, om hon mår bättre. Hon är sjuk stackarn, fast det gör min inte så ledsen eftersom det beryder att hon inte kan åka till Gbg i helgen och tävla som det var tänkt, utan hon kanske har lite tid över till mig =)

Mer än så har jag inte att berätta  just nu, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0