Gör om gör rätt!

Jag tycker att Blondinbella är tuff, en bra förebild och skaparen av Sveriges "bloggysteri". MEN.
Varje gång jag ser den här bilden (nedan) från hennes 18-års fest tänker jag bara: "Men herregud, hur kan så mycket gå så fel?"

Färgen på klänning tillsammans med hennes hudfärg funkar inte alls. Frisyren är helt fel till hennes aniskte. Brynen har på tok fel färg, hon ser mycket äldre ut än vad hon är. Sminket i övrigt ser mest kletigt ut och glansen i anskiktet gör att det ser ut som om det är 100 grader varmt i lokalen.
Nej, det funkar helt enkelt inte. Alla kan göra missar, men jag hoppas att detta inte är en som upprepes.



Blondinbella är cool, snygg och inspirerande, men ibland går det lite fel i mina ögon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0