It's friday, i'm in love.

Av rubriken är bara hälften sant. Bara så att ni vet. Inga missförstånd. Punkt. Skh.

Har nyss smällt i mig en tomat-och-keso-macka och en kopp varm choklad. Det var lagomt. Lagomt gott och lagomt (o)nyttigt. Jag brukar kompromissa med mig själv när det gäller fika. Om jag väljer att ta en bulle eller något annat i gofika-väg, så blir det ett glas mjölk eller vatten till. Om det, som idag, blir en grov macka känner jag mig värdig en kopp socker (choklad) till. Det låter lite fjolligt, men det hjälper mitt samvete och jag kan fika som en tok.
Sen har jag även dagar (som igår), då jag bara äter sådant jag inte ska äta, som choklad och chips, fast jag egentligen är hungrig och borde ta en macka..

Anyhow så blev det en sväng på stan efter skolan men Amanda, Julia och Sara. Målet var att hitta födelsedagspresenter till The Twins, vilket vi även lyckades med. Bra jobbat! Vi kikade även på ringar, ni vet sånna med stora diamanter. Även om det inte är storleken på stenen som bevisar kärleken, så är det fan en kvinnas rättighet att ha en diamantring. Så är det bara. Jag kunde också konstatera att det blir synd om min framtida man, men smakar det så kostar det. Hehe.


Även om det är lite väl kallt ute nu om dagarna (-20), så har vintern sin charm. När snön gnistrar och knarrar, solen lyser över den snötäckta isen och den friska luften virvlar genom lungorna, ja, då är inte livet så hemskt. Fler sånna dagar tack! (Bilden tagen i lördags)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0