Klappat och klart, 48h!

Efter ett par timmar på stan med Julia har jag hittat något vettigt att ha på mig på fredag, sweet! Håller på att städa lite nu, vilket behövs. Särskilt mitt rum, hur mycket skit kan man samla på sig?!

I övrigt så ska jag snart leta åt mig någon mat, plugga lite spanska och sedan lägga mig på sofflocket och pusta ut. Det är jobbigt att vara tonåring..


Sneak-peak på fredagens outfit. Roffade åt mig denna på MQ för, hör och häpna, 99:-! (Baksidan)


När jag ändå var i farten plockade jag med mig en midjekort skinn/mocka-jacka, även den på galen rea...
Det är kanske inte riktigt säsong för denna typ av plagg, men jag ser det som en investering.


Galet var ordet.

Nöjd tjej loggar ut. Peace!

Kommentarer
Postat av: Josefine

en sån där jacka har jag också, awesome är den!

2010-02-10 @ 19:14:43
URL: http://worldspinner.blogg.se/
Postat av: cajjan

shit vilka fynd :D rikigt nice!!

2010-02-11 @ 14:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0