Lugna söndag.

Idag har jag hunnit med sådär lagomt mycket, lagomt i den mån att det är söndag. Vaknade av mammas röst vid nio (?) när hon meddelade att hon och pappa åkte på jobbet en sväng, "mhmm-ade" och somnade om. Vaknade sedan inte förens halv 12, mycket skönt! Tittade ut och såg att det var underbart vackert väder ute, och bestämde mig för att gå ut på en promenad. Klockan fortsatte dock ticka och jag insåg att jag inte skulle hinna gå och Och duscha innan halv 3, så jag slopade promenaden. Vid två käkade jag lunch och åkte sedan tillsammans med m o p och mormor och morfar till moster med familj i Ullånger på födelsedagsfika, mysigt.

Nu har vi precis ätit, en riktig sändagsgryta som mormor gjort. Eftersom vi var i skolan igår är vi lediga imorgon, vilket gör att jag känner mig mycket avslappnad. Finns inte ett uns av stress i min kropp över en massa måsten, utan de kan jag isf göra imorgon. Jag har inte heller någon träning imorgon, så det finns en hel massa tid till både nödvändiga och roliga saker. Så ja, vi får se vad som händer  i morgon helt enkelt.

Hur har ni det idag? <3

Kommentarer
Postat av: MISSEXTRA

sv: Haha jorå, d är mitt favoritord;P Missbrukar det mer i verkligheten än i bloggenxD

2010-02-07 @ 19:20:13
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0