Nämen middag på det här så!

Usch, snacka om att göra lite på så lång tid. Jag duschade, (tvättade håret av bara farten fast det inte alls var så jag tänkt) tog på mig jeansleggnings och en svart tröja och kletade på lite mascara. Till vilken nytta? Jag har inte träffat en själ idag, utom m o p dåra, fast jag har inte heller ansträngt mig. Jag kunde lika gärna ha stannat kvar i morgonrocken for all i care.
Hur som helst så hör jag slammer i köket = middag inom det snaraste. Det låter bra. Jag har bara ätit en macka idag.
Kanske ska lira igenom lite matte sen innan jag återigen sätter mig rumpa här på sängen. Det är underligt hur något så mjukt kan kännas så hårt? Antar att det är priset man får betala när man sitter men lådan i knäet en hel timme.
Har msn-pratat med Amanda med. Vi har betat av sveriges snyggaste killar just nu. Kastade även in några utlänningar. Men det är trevligt med lite kultur. Särskillt om de kommer i en drop-dead-gorgeous förpackning.

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0