Saturday.

Ojoj, trodde nästan inte att jag skulle ta mig upp ur sängen imorse, skola på en lördag borde vara förbjudet enligt lag. Tur att det bara är en gång om året i alla fall.. Jag har nu avklarat fyra timmar i kemisalen iklädd labbrock och exprementarat med "mystiska metaller i vatten", för alla som velat sett. Mycket spännande. Det var faktiskt rätt mycket folk, även om det inte var så många som letade sig upp bland naturarna. Varför kan jag undra? hm...

Nu ska jag bara ha en lugn eftermiddag och ladda upp inför kvällens happening. Melodifestivalen i Fjällräven center! Det är min fins Cajsa som bjudit med mig, hur snälla är inte det?! =) Ska bli superkul!
Funderar på att köra lockigt ikväll, och då gäller det att börja i tid. Jag har typ världens mest oformbara hår, det vill verkligen helst av allt bara hänga, så man får jobba om man vill ha det på ngt annat vis.
Men men, det ska nog gå bra.

Hur har ni det idag? =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gilla (y)

2010-02-06 @ 18:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0