Sidan av berget där solen aldrig lyser.

Jag förstår inte hur jag kan vara så trött just nu. Sov till kvart över nio imorse, åkte skidor ett par timmar (och fikade..) och hamnade sedan i soffan vid två. Har sedan legat där ett bra tag och lapat tv, tuggat på lite för salta chips och sedan ångrat att jag inte tog en macka istället.. Slumrade till ett tag, vaknade ännu tröttare. Nu har jag ätit middag med päronen och sitter och tittar på klockan. Vid nio är det dags för ett fotbollspass på Parkskolan, can't wait typ.. (hör ironin i min röst).
Imorgon är det fredag och veckan har gått galet fort. I helgen blir det plugg och lite plugg. Vad annars vet jag inte. Pussar på det hörrni.




1. Dagens friluftsdejter. Dom är fina mina kvinnor.
2&3. Vi gillar att fika. Både en och två gånger, kanske dagens höjdpunkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0