Sunday.

Nu är jag hemma igen efter en natt hos min andra halva. Vi delade allt, till och med sängen i mellanåt.
Jag har nog aldrig varit så mätt dagen efter jag smällt i mig en massa som idag, jag skojar inte, jag kunde knappt gå från huset till bilen för att jag hade så ont i magen. Det är inte märkligt alls med tanke på hur mycket vi egentligen åt igår. Vi inledde kvällen med tacos. Vi stekte både kyckling och köttfärs och hackde som vanligt en massa grönt, himla gott blev det! Efter två fulla bröd kände vi oss nöjda, men fortsatte småäta allt vi kom över (suprise) så det slutade med att nästan allt var slut. Lika bra det.
Vi tog en paus och plockade bort allt innan vi körde in efterrätten i ugnen, bär med (massor) choklad och vaniljglass till det. Detta åt vi uppe i soffan till Melodifestiven (inget att hänga i granen, men helt ok jämfört med förra veckan) tills formen var slut och illamåendet var inte långt borta, men det vare värt! OJA!

Annars så är läget bra, håret är fett och kläderna smutsiga. Planen är att ta en dusch och försöka förvandla mig till en människa igen, vi får väl se hur det går..

Pussen!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack :), är allt bra :) ?

2010-02-28 @ 11:42:20
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/
Postat av: Daniel

Med mig är det alltid skitbra! :D Vad hittar du på för något då :) ?

2010-02-28 @ 13:13:38
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/
Postat av: Daniel

Okok :) ne lyssnar på musik :) så om du har spotify tycker jag att du kan skicka din spellista :D

2010-02-28 @ 14:27:34
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0