Thursday.

Redan torsdag, vad är det som händer?! Shit, denna vecka har försvunnit fortare än jag hann säga måndag.
Imorgon är det fredag (nähäää?), underbart! (Jag är alltså inte lite deppad som jag låter över att denna vecka gått fort)
Så vad är det som händer imorgon? Jo förstår ni, att jag ska ta hem lite kompisar och fira min sjuttonårsdag (typ), vilket kommer bli super! Varken mamma eller pappa är hemma, så det blir klackarna i taket. Ååh vad kul det ska bli! =)

Hann med en sväng på stan med Maja idag efter skolan, mest för att fördriva tiden tills hennes buss gick. Smet in på MUS en sväng, och kom ut med en liten svart påse. Inte illa någonstans.





-Eyepencil, matt black
-Microshadow, diva
(är lite mer lila än brun i verkligheten)

Kommentarer
Postat av: amanda

me like bruden, ME LIKE!! :D:D

-ÖÖÖS!

2010-02-11 @ 22:32:06
URL: http://amandassundqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0