Thursday.

Åh vilken härlig dag!
Inledde denna torsdag med sovmorgon till 10, kom till skolan och tog fram spanskaböckerna. Jag fick dock ingen användning för dem (buhu) eftersom läraren var sjuk. Det innebar även att engelskan som skulle vara direkt efter lunch också blev inställd, eftersom vi har samma lärare där. Som att inte det var bra nog så fixade vi så att sveskan fick ta plats redan vid 11 och en halvtimme framåt, och det blev dagens sista och enda lektion. Bra va?! Kanske lite onödit att fara dit överhuvud taget, men det var ändå skönt att aktivera sig.
Vid 10 i ett tog jag och Julia bussen hem, för att plugga och fika. Jag har redan röjt undan mitt plugg för dagen, så nu sitter jag mest som Julias sällskap, och hjälp när det behövs =) (och när jag kan dvs..)

Annars så känns livet rätt så underbart, inget som tynger mig särskilt längre. Ikväll är det träning som gäller, och imorgon fredag. Jisses vad veckan har gått fort! Men det är inte mig emot, för i helgen händer det roliga saker kan jag lova!


Min fina fula Julia.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0