Trött, mätt och glad.

Sådärja!
Hemma igen efter ett träningspass, det blev funktionell träning idag, ett bra pass! Har ätit lite avokade med kräftstjärtar och majjo till "Halv åtta hos mig" tillsammans med mamma, så de få kalorier jag borde ha bränt lär ha återvänt. (Vilket rim!, hehe). Nu ska jag ta en dusch och sedan slappa i soffan innan det är dags att checka ut för dagen.

Och just! Lokalen vi höll till i idag ligger vägg i vägg med en gympasal (finns fönster så man kan se in), och när vi väl skulle börja kom det ovanligt nog musik därifrån. Fönstren var igentäckta och musiken hade en trallvänlig melodi. Tyckte det var lite märkligt, men Då kopplade min hjärna! Det var såklart ngn artist som ska medverka i Melodifestivalen i helgen som repade, lite coolt tycker jag nog! Hela staden har väl mello-hysteri såhär några dagar innan the grand opening.
Hann i alla fall fånga lite av texten innan vi drog igång med vår musik (som kvävde den andra), och det lät ungefär:
You make me hot, hot, hot! Hot, hot, hot.. (jag sa att det var lite) Refrängen alltså.
Det kändes som en ganska typisk Melodifestival-låt, svensk pop-schlager. Utifrån infon jag har snappat upp gissar jag på att det var Jessica Andersson eller Jenny Silver. Inte illa med en liten förhandsshow såhär på onsdagskvällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0