Saturday.

God eftermiddag!
Nu har jag tagit plats framför datorn en stund innan jag ska bege mig igen. Jag har spenderat ett par timmar i en isahall och tittar på mina allt för duktiga vänner, det är konståkning vi snackar om. Med tanke på att jag knappt kan åka skridskor överhuvudtaget så är de världsmästare för mig allihopa! Bäst gick det för Maja som nästan utklassade alla i det korta programet (inte så förvånad med tanke på hur bra det gått för henne i vinter) och lade sig på en första plats. Gabbi tror jag ligger trea och Bella fyra, jag är stolt! (särskilt eftersom jag bidragit så mycket under deras karriärer.. host)

Nu ska jag packa en liten väska med kläder och glass (ja, ni läste rätt) och sedan åkte till Maja där jag ska spendndera kvällen och natten, det blir mysigt!
Ha en fin kväll alla, pussar.





Maja




Gabbi



Pauline




Bella


Strike a pose!

Jonas och Elin dök upp, trevligt =)


Fotomodellen och partyprinsen Melbin. En glad Elin i bakgrunden med.


No comments. Josefine och jag.


Kanske den fulaste bilden jag sett på de snyggaste människorna jag sett. Eller?

Kommentarer
Postat av: Josefine

tur att du älskar oss ändå!

2010-02-27 @ 17:39:58
URL: http://worldspinner.blogg.se/
Postat av: Dockie

Fin blogg,

allt bra? :)

kram.

2010-02-27 @ 18:27:16
URL: http://dockie.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hejsan! fin blogg! :D

2010-02-27 @ 18:34:10
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0