Vilken kväll!

Åh vad kul det var! Kvällens hedersmedalj går till Cajsa, kvällens date, tack gummsan! =)
Stämmningen var på topp, Räven full och förväntningarna höga. Det finns nog ingenting negativt att säga om kvällen, och även om jag inte är något hysteriskt "mello-fan", så är det en helt annan sak att vara där live, så tufft!
Jag tycker nog att alla var ganska bra, sen vet jag inte hur man uppelever låtarna via tv:n eller inspelat. Kvällens favoriter var nog Pain of salvation och Salem,(ingen av låtarna var de bästa "tävlingslåtarna", men hade ett mycket skönt gung) och Linda Pritchard. Den sistnämnda var nog den mest melodifetivaliga, och jag tror även att hon skulle ha rätt bra chans utomlands.


Ett axplock av det kameran lyckades fånga.

Publikuppvärmning - Timo Räisänen










Konsten att bli bra på bild tillsammans.





Jag låter de flesta av bilderna tala för sig själva. Tack för en superkväll! =)



Kommentarer
Postat av: bells

snygga brudar!

2010-02-07 @ 19:39:01
URL: http://skojarbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0