Wednesday.

Åååh vad allt känns lätt helt plötsligt! Med fysikprovet i backspegeln har 500 kilo lättats från mina axlar, jag kan andas.
Nu återstår det bara två saker på dagens agenda; mat och träning. Även om jag inte ska iväg till Brux förens vid sex, så vill jag äta nu för att slippa magont, det är det värsta jag vet när det är träningsdags.

Föresten, såg ni Paradise-finalen igår? Det gjorde jag. Det har ju gått en del rykten om att det var Jackie som vann, och det stämmde ju! MEN Patrik vann också, vilket var förvånande. Jag trodde att det bara kunde bli en vinnare, men guess not.
Jag säger som Maja gjorde idag, vad ska man nu vara besatt av? Det har liksom varit veckans höjdpunkt att följa det där patetsika med allt för underhållande programmet.. Fast det kanske inte är så dåligt att det är slut egentligen, nu kanske jag kan komma i säng i tid om kvällarna =)

Nej hörrni, mat var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0