100103

God förmiddag!

Just nu befinner jag mig i soffan framför slalomen (vc), och jag måste säga att får en jäkla abstinens! Hur härligt vore det inte att ge sig ut i en härligt lång slalombana just nu?! Åhh.
Funderar på att använda den tanken som en morot på träningscykeln, vore inte helt fel alltså. Jag ska bara kolla lite till, och sedan leta fram träningtightsen och ta en tur, hehe.
Övriga planer för dagen är lite luddiga, vi får se helt enkelt.

Och Josefine, njaa, jag vet inte om nu är fräck nog för glasögonen... ;)

Kommentarer
Postat av: cajjsanq

sikta på bjästabacken på tisdag kanske?

2010-01-03 @ 13:18:32
Postat av: Josefine

du är absolut tillräckligt fräck! om du inte använder dom kommer jag och tar dom, såna där måste användas! ;)

2010-01-03 @ 16:47:50
URL: http://worldspinner.blogg.se/
Postat av: Josefine

förresten, ser inte datumet vääldigt konstigt ut?

först trodde jag att du bara skrivit en massa siffror, tog ett tag att fatta att man faktiskt ska skriva 10 i början.. ser ändå dumt ut...

2010-01-03 @ 16:49:07
URL: http://worldspinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0