Birthday pics.

Jahapp, då var man 17 bast. Gammal och grå.
Nja, kanske inte riktigt, men ett år äldre i alla fall. Min dag har varit super, fina presenter och finfina människor. Är dock rätt trött nu, så jag ska försöka att inte sitta uppe så mycket längre, utan somna som en glad födelsedagstjej. (Mäjligtvis f.d., om klockan blir efter tolv..)







Som ni kanske kan lista ut så fick jag till min stora glädje en ny kamera i present av m o p! Superglad!
Har inte hunnit lära mig den helt än, men jag tog några bilder i alla fall. Och nu kan jag lova, garantera, att det dyker upp bra mycket mer bilder här i bloggen.
Bra va?! =)

God natt mina vänner, lev och må!

Kommentarer
Postat av: Josefine

jag fick den där boken i julklapp, hade först tänkt att köpa den på engelska i new york, men jag är glad att jag inte gjorde det.. den är skitjobbig i början, men efter ett tag blir den riktigt bra! :)

2010-01-30 @ 12:09:28
URL: http://worldspinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0