Du är nog lika vilsen som jag.

Uuäh! Tandborste nästa?

Jag åt vitlöksbröd till middag. Inte enbart såklart, men det är helt klart det som satt mest spår. Inte kyssvänlig för stunden, hehe.
Det är förgrymmande kallt här, särslillt om tårna, och huvudet. Jag har dragit luvan över huvudet och känner mig som en ganster, men inser lika snart att jag ser ut som en tönt. Men äh, vad gör det?
Har kladdat lite med färgpennorna igen, det är kul och avkopplande, mycket passande på en fredagkväll.


(ej färdig)
Jag har insett två saker:
-Det är svårt att rita ögonfransar på ett öga som är sett framifrån.
-Det är svårt att ta kort på en redan existernade bild, särskillt med en mobilkamera som inte är speciellt mån om detaljer..

Nu ska jag knäppa igång lite musik och njuta av en skön fredagskväll. Pussar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ickan är nya picasso :D

2010-01-09 @ 01:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0