El perro está en el horno.

Imorgon fyller min finaunderbaraälskadefavvovän Julia år. 17 för att vara exakt.
Men det är då. Nu är nu.
Nu ska jag byta om och åka till Brux, svettas lite extra mycket och sedan äta mormors gräddiga såser med gott samvete. Ikväll ska jag kolla igenom lite olika ämnen till spanskauppstatsen som ska skrivas imorgon, det blir.. spännande. Jag är ingen stjärna på det sär med spanska, bara något jag pysslar med för att få meritpoäng. Patetiskt va? Jag anser att engelskan funkar vart man än åker, även om dem man snackar med inte är så haj på språket.

På tal om födelsedagar är det min tur på fredag. Önskar att jag kunde säga "gud va kul!", men jag känner mig likgiltig. Det hade inte gjort mig något alls om den hade infunnit sig en månad senare i år, nu blir det bara kaka på kaka. Julen minns jag knappt, och nu är det redan dags för nästa. Jag är inte heller sugen på tårta, eller kakor. Därför är det mycket svårt att besvara min moder när hon frågar vad hon ska köpa för ingridienser.
Nu är jag positiv känner jag.

Iväg och träna med mig..

Kommentarer
Postat av: Axel

JAG HAR DEN DÄR JÄVLA MENINGEN PÅ HUVUDET OCH FATTAR INTE VART FAN JAG LÄRT MIG DEN! VART KOMMER EL PERRO ESTÁ EN EL HORNO IFRÅN? BLIR FAN GALEN! taaack :)

2010-11-16 @ 20:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0