Em.

Jaha, då var man utan vänsterfot.
-Eller ja, det känns så i alla fall. Att sitta med benen i kors så här länge är tydligen ingen bra idé.

Jag suttit och plinkat lite på gitarren, det är tungt att inse att man inte har någon medfödd musikalitet (eller vad det nu heter) alls, men det är kul. Och det är väl ändå huvudsaken..

Jag skulle vilja säga att jag håller på att lägg in en massa bilder från gårdagen, men så är tyvärr inte fallet. Precis som alltid så suger kameran jag (vi) äger, och jag har inte skaffat mig en ny än. Jag vet, hur kul är en blogg utan bilder?
Inte så kul.
Jag ska under de resterande 28 dagarna innan min födelsedag klistra på det största leendet jag äger framför mamma och pappa, samtidigt som jag ger några hintar om vad jag önskar mig. Och den "nya designen" jag snackat om, är på gång, men jag vill få den perfekt innan jag lägger upp den. Det kommer bli bra, bättre. Bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0