Friday.

Dra mig baklänges!
Jag tror att provet gick bra, det kändes så i alla fall. Men jag säger inte det högt, för då får jag ett fett L (looser) i pannan när jag får tillbaka det i min hand och det inte alls gått så bra..
Hur som helst så slutade vi innan 2 någongång, kallade sedan ner på stan men Maja, svängde in på banken och beställde ett nytt kort (magnetremsan på det nuvarande har blivit attackerat av en skruv i börsen), gick runt och kika lite och satte oss sedan på Barista för att fördriva tiden. Vid tre tog jag bussen hem och M drog på träning.
Nu sitter jag i soffan och fudnerar över mitt liv. Eller nja, ser på OTH. Men det är väl ungefär samma?

Ikväll blir det middag med mammsen och sedan får jag se vart det bär åt.

Ha en fortsatt bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0