Friday.

Jag ska inte tjata om pluggandet, men jag kan meddela att jag gör det bästa jag kan i skrivande stund. Börjar få lite smått panik över ett arbete som ska in på tisdag, när jag inte kommit igång alls och samtidigt har så mycket annat att göra.
Hur som helst så har jag Julia liggandes halvnaken i min finsoffa på spikmattan visserligen. Borde ta betalt för den sortens behandling.. Vi hann med en sväng på stan efter vi lunshat med Maja på ett mysigt italienskt ställe i stan, det var gott. Med mig hem fick jag två påsar, en innehållande skor och en innehållande två tröjor, allt reakap. Det var inte alls meningen att jag skulle handla, med det var ju billigt?! Eller det var inte billigt för min plånka, men om man jämför med annars så.

Nu har jag snart inget batteri på datan, så jag ska klappa ihop den innan mitt arbete dustar. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Josefine

jag älskar rea! men samtidigt hatar jag det..

2010-01-15 @ 17:41:42
URL: http://worldspinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0