Kvällens sista inlägg.

Nu är klockan snart 10, vilket betyder sängen för mig på en söndagskväll. Dagen har varit lugn som en filbunke, det enda som hänt är typ att mormor och morfar kommit på fika och gratulerat mig i efterskott. Jag fick det svarta guldet - presentkort på MUS. Alltid bra!
Av listan på saker jag "bordat" göra kan jag iaf bocka av en sak, att packa väskan. Nu återstår bara att rota fram något som kan pryda min kropp imorgon, allt för göra morgonen mindre stressig än den är. Det känns som en svarta-jeans-med-hoodie-dag imorgon. Men sen finns det även dagar då det inte alls känns rätt att ta på dig det man lagt fram, men jag hoppas att imorgon inte blir en sådan dag.

I övrigt har jag äntligen listat ut varifrån min numera favoritmascara kommer ifrån - Oriflame. Jag tycker mig tidigare ha läst och läst på den lilla behållaren och inte hittat någon varumärke, men nu ser jag det klart och tydligt.
Den är helt klart outstanding när det kommer till att hålla fransarna böjda och färgen på plats. Fransarna blir långa och klumar existerar inte. Det enda minuset är att den är rätt svår att tvätta bort, den är verkligen vattenfast. Men det är värt att vakna upp som en panda om morgnarna, i alla fall när man ändå inte har sällskap.


Visions Freaking Amazing Waterproof Mascara - Oriflame. Kostar 75:- att beställa från hemsidan. Vart man kan hitta den i en vanlig affär vet jag inte. Om jag ska vara ärlig vet jag inte ens vart min kom ifrån, men har en vagt minne av att mamma hade något med saken att göra.
Bara ett litet tips så klockan 22.

God natt och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0