Monday.

Jag är mätt. Tårtan och kakorna satte sig som en smäck i magen, att äta middag nu känns inte så lockande..
Dagen har varit bra, inga större missöden och det har rullat på. Började det hela med att "ta sovmorgon", dvs en halvtimme. Ville verkligen inte lämna min varma säng, men en halvtimme innan avfärd tassade jag upp och gjorde alla morgonens rutier. Blev dock någon minut sen, men eftersom vi (jag och julia) liftar med mamma som ändå åker den vägen till jobbet, så gjorde det inget. Det är bra.
Engelska och idrott stod på förmiddagens agenda, och på den sistnämnda timmen längdade jag och Josefine uppe på skyttis, fem kilometer. Det var kanske inte världens roligaste, men vi kännde oss mycket nöjda och nyttiga efteråt!

Eftermiddagen var som vanligt, spanska, kemi och svenska. Uppsatsen på enspanol (med krull över n:et) gick väl okej,inte mer än så. På kemin hade vi vikare, vilket vi ska ha de kommande två veckorna, eftersom vår ordinarie är sjukskriven. Inget jag gråter över, även om B-M har sin charm.

Kvällen ska spenderas i lugnets tecken, möjligtvis påbörja svenskan (vet att ni älskar skolprat). Jag kom även på att jag har en BJ i frysen, får väl se om den får komma ut och rasta sig. Jag har redan ätit tårta idag dock, men vad gör det...

Simma lungt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0