Monday.

Fem sidor (lugn, det finns bilder med), en mosad hjärna och en herrans massa om och men senare är mitt arbete klart! Det ända som bekymrar mig nu är att jag upplever att jag inte löst uppgiften, utan att jag mest babblar på om mest ingenting. Jag upprepar samma saker om och om igen, använder samma ord en miljard gånger och kommer knappt fram till något. Förhoppningsvis är det bara en känsla, och att det är så mycket bättre.
Nej, inte är det något MVG-arbete, absolut inte. Men jag tog mig igenom uppgiften, hatten av för det!

Nu återstår det bara matte- och spanskaprov denna vecka. Bara, hmm.. Om man toppar det med lite träningar och chans till socialt liv, är mina tillfällen att plugga på få. Detta kräver planering. Hålet imorgon kommer inte vara så håligt alls, det blir plugg för fulla muggar. Jippie!..

Nej, nu är det dags att ta tummen ur.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0