Plötsligt blev jag otroligt sugen på..

..att flytta!
Vart spelar ingen roll, bara göra en förändring i mitt liv. Såklart vill jag inte lämna allt och alla, så det behöver inte ens vara långt. Att pang boom ha ett nytt hus ståendes på tomten skulle också funka.
Jag vill ha en stort rum med vita tapreter och gamalt golv, det får gärna knarra lite. Sängen skulle vara stor och dränkt av ett stort, vitt, fluffigt duntäcke. Om dagarna ska det vara ljust, såklart pga det enorma fönster som ger utsikt över vattnet, med en bred fönsterbräda där jag kan sitta och mysa. På kvällarna skulle mörkret har lagt sig och rummet fyllas med ljus i olika färger och storlekar.
Såklart skulle jag ha en enorm "gå-in-i-garderob", samt ett eget badrum. Väggarna skulle vara totalt ljudisolerade, vilket ger mig mörjligheten att dukna musik ur feta högtalare (gömda bakom något, högtalare är fula), eller helt enkelt njuta av lugnet.

Så, tell me. vart finna detta hus?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0