Pulling my hair.

Jag stängde tv:n, det fungerade inte. Jag stängde musiken, no luck. Jag satte mig rakt upp och ner och råstirrade på den löpande texten undertecknad Wikipedia framför mig, nähäpp. Jag kan inte koncentrera mig, allt jag skriver blir bara blaha-blaha. Att trugas med ett arbete som jag egentligen vet att det inte är något problem när jag väl kommit igång, är både frustrerande och uttröttande. DET GÅR INTE! Jag får inte till någon vettig början, jag vet inte hur jag ska angripa evolutionen och allt vad det är för att få det begripligt. Sen att jag redan gjort ett långtlångtlångt arbete om detta i 9:an hjälper tydligen inte alls, det känns som två skilda saker även fast det är samma.
Jag funderar nu istället på att plocka fram spanskaboken och göra lite nytta, innan jag återvänder till Facebook och annat skoj. Jag antar att jag kommer sitta med detta skitarbete på söndagkväll, med paniken ända upp i halsen.
Det är kul att gå på gymnasiet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0