Saturday.

God morgon och god dag!

Fasen vad jag är trött alltså, undar om brudkalaset hos Julia igår tog knäcken på mig, eller om jag bara är lite tröttare som sjuttonåring. Jag har i alla fall lyckats hoppa i ett par mjukisbrallor och en hoodie, satt upp mitt lite för smutsiga hår i en knut och börjat fundera på vad jag ska ägna dagen åt.
Mamma och pappa åker snart till H-sand, där de ska på 50-års kalas och kommer hem imorgon, vilket betyder en lördag i ensamhet. Men vet ni vad? I don't mind at all! Ska nog bara ta det lugnt (om inget annat dyker upp), plugga lite fysik och så småningom ta en dusch, en lååång dusch. Funderar även på att snabbstäda rummet, byta sängkläder och få undan alla kartoner från igår.
Har även hockybiljetter till mitt förfogande, men jag vet inte om jag ska nyttja dem eller ej. Om jag bestämmer mig för att jag vill, måste jag hitta en vän, vilket kan vara rätt knivigt då jag vet att många redan är upptagna.

Hur som helst så mår jag bra, tycker att livet är helt okej och att det känns bra att vara lite äldre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0