Saturday - nyttodagen.

Idag har jag hunnit med förvånansvärt mycket om man jämför med andra lördagar. Vaknade vid 10, kastade på mig lite kläder och i mig frullen, och drog in till stan med mamma. Vi gjorde en sånna saker man drar ut på hur länge som helst, men verkligen behöver göra. Telia var det bästa stoppet. Fixade nytt abonemang, och jädrar vilken skillnad!
Bytte från "Telia till vänner", till "Halebop hallå", något som kommer bli mycket lönosamt. Smsar gratis till alla i hela världen (det är sms:en som kostat för mig), och ringer för knappt ingenting. Månadsavgriften var om jag inte minns helt fel 49 kr, askalas! (möjligtvis 69).
Se sprang vi in på Hälsokost och köpte mig en rengörning (till fejjan), in på Kicks där mamma fyndade smink, och sedan Team Sportia där hon köpte lite träningskläder (intresseklubben antecknar va?)

Vid ett plockade jag upp Maja och vi åkte till Bästa och åkte slalom ett par timmar, gud så härligt det var! Ibland undrar jag varför jag slutade med alpin-livet, men kommer senare på rätt snabbt varför.. Det räcker gott och väl att bara åka för roligt, för det är det, roligt. Detta var nog mitt livs senaste skidpremiär för året, men bättre sent än aldrig.

Vad resten av dagen har att erbjuda vet jag inte, men en hemma kväll låter inte fy skam.

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0